کسب و کار اینترنتی و رسیدن به ارزوهای دست نیافتنی شعار ماست

نظرسنجی سایت

ایا سایت ما برای شما مفید واقع شده است؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 31
  • بازدید دیروز : 24
  • بازدید کل : 87844

کسب درآمد از اینترنت


مقدمه ای بر کسب درآمد از اینترنت

در ابتدا باید بگویم که کسب درآمد از اینترنت در ایران از کشورهای دیگر راحت تر است.

قبل از هر چیز اجازه دهید میزان درآمد بعضی از فعالان عرصه بازاریابی اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت را اعلام کنیم:

میزان کسب درآمد از اینترنت فروشگاه های اینترنتی معتبر مانند دیجی کالا، بامیلو، شیکسون، مدیسه، زنبیل، کیمیا آنلاین، تهران کالا، البسکو و … بر هیچ کس پوشیده نیست.

بنابراین اگر قصد کسب درآمد از اینترنت از طریق فروش محصولات فیزیکی دارید، در هر زمینه و صنعتی که مهارت دارید، آن کار را شروع کنید. (در ادامه با نحوه رقابت با رقیبان قدرتمند توضیح خواهم داد)

آقای ژان بقوسیان از اساتید مطرح در حوزه بازاریابی اینترنتی: تنها با ارسال یک ایمیل برای اعضای وبسایت، در عرض چند ساعت بیش از ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان کسب درآمد از اینترنت داشتند.

آقای محمدرضا شعبانعلی، از اساتید بی نظیر در حوزه مهارت های مذاکره: شما با عضویت در وبسایت او و با پرداخت مبلغ ناچیزی بصورت ماهیانه، می توانید از صدها مطلب ارزشمند در حوزه کسب و کار، موفقیت و … استفاده کنید. وبسایت او ماهانه با داشتن هزاران عضو ویژه، چند صد میلیون تومان کسب درآمد از اینترنت دارد.

آقای سید حسین عباس منش، مربی موفقیت: او تنها با ارسال یک نوبت ایمیل به اعضای وبسایتش، تنها در یک هفته، بیش از ۱۰۰.۰۰۰.۰۰۰ تومان درآمد کسب کرد.

آقای محمد پیام بهرامپور، مربی سخنرانی و فن بیان: تنها با آموزش و فروش محصولات آموزشی ارزشمند در حوزه سخنرانی و فن بیان، ماهانه چند صد میلیون تومان کسب درآمد از اینترنت داشت.

چند روز پیش در رادیو گوش می کردم که دختری به نام نازنین، ۲۱ ساله و صاحب چند فروشگاه اینترنتی، پس از ۵ سال فعالیت، از طریق کسب درآمد از اینترنت از طریق فروش محصولات فیزیکی، میلیاردر شده است.

افراد ذکر شده تنها بخشی از جامعه پردرآمد کسب و کار اینترنتی هستند. با این حال در ایران هنوز قدم های اولیه در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت برداشته شده است. روز به روز هم به تعداد این کارآفرینان موفق اضافه می شود.

 

کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد اینترنتی

 

اما بیایید در مورد کسب درآمد از اینترنت با هم صادق باشیم

اصلا قرار نیست با خواندن این درآمدها هیجان زده شویم. اگر کسب درآمد از اینترنت به همین سادگی بود، همه کار و بارشان را رها می کردند و کسب و کار اینترنتی راه اندازی می کردند.

اگر همه چیز به همین خوبی است، چرا افرادی که وارد این کار می شوند پس از مدتی، بدون حتی ۱ ریال درآمد از این کار خارج می شوند؟

بسیاری از افراد بدون اطلاع کامل و به امید کسب درآمد رویایی از اینترنت وارد دنیای کسب و کار اینترنتی می شوند، در حالی که در همان ابتدای کار با مشکلات بسیاری مواجه می شوند. در صورتی که تجربه و علم کافی در زمینه کسب درآمد از اینترنت نداشته باشند، بدون شک در این راه شکست می خورند و پس از ضررهای مالی کم و زیاد، این کار را رها می کنند.

مانند صدها کسب و کاری که روزانه در ایران راه انداز می شوند و پس از مدت کوتاهی بدون هیچ گونه کسب درآمد از اینترنت پایان میابد. بنابراین اگر با مراحل قدم به قدم کسب درآمد از اینترنت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی آشنا نباشید، بدون شک با چالش های زیادی مواجه خواهید شد که باعث توقف شما خواهند شد.

لطفا اشتباه وارد این مسیر نشوید. راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت مانند هر کسب و کار دیگری نیاز به مهارت دارد، سخت است و برای موفقیت در آن باید زیاد تلاش کنید.

کسب درآمد از اینترنت و راه اندازی کسب و کار اینترنتی مزیت هایی که نسبت به کار سنتی دارد این موارد هستند:

  • کارکردن در این حوزه بسیار لذت بخش است و شما می توانید با فعالیت در حوزه علاقه مندی هایتان، کسب درآمد از اینترنت داشته باشید.
  • راه اندازی آن نیاز به سرمایه خاصی ندارد.
  • اگر مسیر را بدانید، بسیار زودتر و بسیار بیشتر از کسب و کار آفلاین بازدهی دارد.

پس دوست من، با این طرز فکر که فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده و در آن محصول قرار دهید و پس از مدتی پول ها به سمت شما سرازیر می شود و کسب درآمد از اینترنت عالی خواهی داشت، یک خیال واهی است.

بعد از مدتی مدتی متوجه می شوید که با وجود فراهم بودن همه چیز، حتی ۱ ریال هم به حساب بانکیتان واریز نشده. مشکل از راه اندازی کسب و کار اینترنتی نیست. مشکل از روش راه اندازی آن توسط شماست. باید زحمت بکشید، تمام قواعد را رعایت کنید و صبر داشته باشید.

عجله خوره روح و روان شماست. برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنتی بصورت پایدار، بطور متوسط ۱ سال زمان نیاز است. ۱ سال باید زحمت بکشید، تمام فکر و ذکرتان وبسایت و گسترش آن باشد.

باید خدمات و اطلاعات ارزشمند در اختیار کاربران وبسایتتان قرار دهید. باید کاری کنید که کاربران تجربه خوبی از گشت و گذار در فروشگاه آنلاین شما داشته باشند. باید خودتان و کسب و کار اینترنتی خود را به بهترین بازاریابی کنید و بسیاری بایدهای دیگر.

پس از مدتی

 

کسب درآمد از اینترنت

 

کسب درآمد از اینترنت بصورت قطره قطره شروع می شود و در نهایت When it rains it pours. بصورت قطره قطره می آید و پس از آن شر شر می ریزید.

بسیاری از افراد کارآفرین، به دلیل ایده بد، کم بودن مهارت و بد بودن بازار، شکست نمی خورند. دلیل شکست آن ها تسلیم شدن در زمانی است که فاصله زیادی با هدف ندارند.

با این مقدمه، به سراغ پارامترهای حیاتی موفقیت در راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت می رویم:

 

۱. کلید موفقیت در کسب درآمد از اینترنت

اولین نکته ای که در راه اندازی کسب و کار اینترنتی باید به آن اشاره کنم این است که باید قبل از «سودآوری» به فکر ارائه خدمات خوب به مشتری باشید. منظورم این است که باید دائم به فکر بخشش باشید تا گرفتن.

«بخشش، بهتر از گرفتن است. زیرا بخشش آغاز فرایند گرفتن است»

اگر در راه اندازی کسب و کار اینترنتی، فکر خود را روی ارائه مطالب ارزشمند و خدمات خوب متمرکز کنید، شک نکنید که کسب درآمد از اینترنت محقق خواهد شد.

مثال هایی هایی که از کسب و کارهای موفق آوردم را بار دیگر مرور می کنیم.

خدمات سایت های دیجی کالا، بامیلو، تهران کالا و دیگر سایت های فروش محصولات فیزیکی را ببینید.

زمانی که وارد این سایت های می شوید با طراحی فوق العاده و زیبا مواجه می شوید. حجم انبوهی از محصولات متنوع. هر کدام از محصولات دارای عکس های با کیفیت و زیبا. در مورد هر محصول توضیحات فراوانی داده شده است. امکان مقایسه هر محصول فراهم شده (دقت کنید که تمام مقدمات برای کسب درآمد از اینترنت فراهم است).

در نهایت با دید باز می توانید محصول مورد نیاز خود را انتخاب کنید. مراحل خرید بسیار ساده و کوتاه است. خدمات ارسال کالا و خدمات پس از فروش بی نقص.

شما غیر از موفقیت در کسب درآمد از اینترنت چه توقع دیگری از این سایت ها دارید؟

در ادامه راهنمای کسب درآمد از اینترنت به سایت های آموزشی می پردازم:

سایت متمم به مدیریت آقای محمدرضا شعبانعلی را ببینید. هزینه ای که برای عضویت ماهانه در این وبسایت می پردازید در مقابل اطلاعاتی که می توانید از این سایت دریافت کنید تقریبا صفر است شما با پرداخت ماهیانه مبلغ ناچیزی می توانید از صدها مطلب فوق العاده و آینده ساز در حوزه کسب و کار و موفقیت استفاده کنید.

سایت مدیر سبز به مدیریت آقای ژان بقوسیان. در این وبسایت مطالب فوق العاده ای برای کسب درآمد از اینترنت و غیر از اینترنت می یابید. تا بحال هزاران نفر با استفاده از مطالب این وبسایت کسب و کار خود را راه اندازی و یا بطور چشمگیری گسترش داده اند.

سایت همیار وردپرس به مدیریت آقای علی حاجی محمدی. به گفته خود ایشان، از سال ۹۰ بطور مستمر روزی یک مطلب آموزشی (که به نظر من همه آن ها واقعا ارزشمند هستند) در سایت قرار گرفته است.

سایت های زیادی وجود دارد که می توان مثال زد.

بنابراین اولین نکته ای که باید برای کسب درآمد از اینترنت در نظر بگیرید این است که قبل از هر چیز به فکر ارائه خدمات ارزشمند به مشتری باشید.

 
 

نکته مهم دیگر این است که «در برنامه ریزی کسب و کار، منعطف عمل کنید». هیچ وقت نگویید من تا فلان تاریخ مطلقا باید … میلیون تومان درآمد داشته باشم. من اهمیت هدف گذاری را انکار نمی کنم، اما به این موضوع هم اعتقاد دارم که در صورتی که هدفی قطعی برای خود در نظر بگیرید و به آن نرسید، اولا استرس و اضطراب زیادی به سراغتان می آید و مهمتر از آن انگیزه تان برای ادامه راه کسب درآمد از اینترنت کم می شود.

پس لطفا اگر می خواهید برای کسب درآمد از اینترنت برنامه ریزی کنید با خود اینطور قرار بگذارید: اگر رسیدم ….؟ اگر نرسیدم…؟

مورد بعدی که باید عرض کنم این است که تجربه به من ثابت کرده برای موفقیت در کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت، مشاوره گرفتن از افراد خبره، یکی از واجبات کار است. یک جمله از یک فرد با تجربه در حوزه کاری شما، می تواند دنیای کسب و کار شما را متحول کند. می تواند ۱۰ سال شمار در کسب درآمد از اینترنت جلو بیاندازد.

بعضی مواقع شما انگیزه و انرژی کافی برای انجام کار دارید اما راه درستی انتخاب نکرده اید و یا در مسیر درستی حرکت نمی کنید. در اینگونه موارد، مشاوره گرفتن از فراد خبره، بیش از تصورتان مفید است.

برای کسب درآمد از اینترنت مشاوره با افراد خبره را فراموش نکنید.

 

۲. ایده کسب درآمد از اینترنت

مورد دوم، مهمترین بخش کار است. ایده مناسب کسب و کار.

اگر مطمئن باشید که ایده مناسبی برای کسب و کار و کسب درآمد از اینترنت انتخاب کرده اید، با انگیزه بالاتری کار خود را ادامه می دهید. با داشتن انگیزه بیشتر، برای موفقیت بیشتر تلاش می کنید و در نهایت «لَیْسَ لِلْإِنْسَانِ إِلَّا مَا سَعَى».

نکته دیگری که باید بگویم این است که لطفا به این دلیل که «فلان کار اشباع شده و دست در کار زیاد شده» از انجام کار مورد علاقه تان امتناع نکنید. در تمام کسب و کارها و مخصوصا کسب و کارهای اینترنتی، اگر خدمات قابل قبولی ارائه دهید و هوشمندانه عمل کنید، مردم از شما خرید خواهند کرد و کسب درآمد از اینترنت عالی خواهید داشت (روش آن را در ادامه برایتان توضیح خواهم داد).

 
 

در اینجا لازم است کتاب «واقعیت های جدید دنیای کسب و کار» ترجمه آقای حمید محمودزاده را به شما معرفی کنم. این کتاب راهنمای بسیار خوبی برای کسب درآمد از اینترنت است. به شما اطمینان می دهم با خواندن این کتاب، از ایده های بی نظیری برای ایجاد کسب و کار جدید مطلع خواهید شد و کسب و کارتان متحول خواهد شد. خود من وقتی این کتاب را خواندم، آرزو می کردم آن را چند سال پیش می خواندم. پیشنهاد می کنم این کتاب بی نظیر را به عنوان اولین مرحله برای کسب درآمد از اینترنت (یا هر کسب و کار دیگری)، مطالعه کنید و معجزه آن را در کسب و کارتان احساس کنید.

 

۳. طراحی سایت برای کسب درآمد از اینترنت

کسب درآمد از اینترنت بدون داشتن وبسایت، بی معنی است. بسیاری از کاربران سایت کلاته دات کام عنوان می کنند که با وجود شبکه های اجتماعی، نیازی به وبسایت نیست. اولین جوابی که من به آن ها می دهم این است که برای راه اندازی کسب و کار آفلاین، شما نیاز به یک مغازه دارید. حال برای معرفی کالا و خدماتی که در مغازه خود دارید، از بروشور، تراکت و … استفاده می کنید. در کسب و کار اینترنتی، شبکه های اجتماعی حکم همان تراکت و بروشور را دارند. این در حالی است که بدون داشتن مکانی ثابت، اعتبار لازم برای کسب درآمد از اینترنت را نخواهید داشت. بنابراین وجود یک وبسایت قدرتمند، اعتبار شما در محیط آنلاین است.

از طرف دیگر ابزارهای تبلیغاتی که برای وبسایت در دسترس شما هستند، برای شبکه های اجتماعی وجود ندارند. مهمترین و کلیدی ترین ابزار برای کسب درآمد از اینترنت «گوگل» و سئو سایت است. است که فقط در صورت داشتن وبسایت برای شما مفید خواهد بود. در ادامه آموزش سئو بطور کامل توضیح داده ام که این ابزار چه تاثیر شگفت انگیزی در کسب درآمد از اینترنت دارد.

همچنین روش های مختلف دیگری نیز برای کسب درآمد از اینترنت وجود دارد. بدون داشتن وبسایت هیچ کدام از ابزارهای کسب درآمد از اینترنت را در اختیار نخواهید داشت. همچنین، فروش از طریق پرداخت آنلاین، ابزاری است که تنها از طریق وبسایت در دسترس است که در شبکه های اجتماعی، از آن بهره مند نخواهید شد.

 

برای راه اندازی وبسایت نیز اگر ایده عجیب و غریبی در ذهنتان نیست، لطفا خودتان یا یکی از کارمندانتان یاد بگیرید و سایتتان را طراحی کنید. خودتان بصورت تقریبا رایگان، بدون نیاز به حتی یک خط کد نویسی، می توانید حرفه ای ترین وبسایت های را برای کسب درآمد از اینترنت راه اندازی کنید.

من این موضوع را در حالی به شما می گویم که میلیون ها تومان برای طراحی سایت به شرکت های طراحی سایت پول داده ام. در آخر به این نتیجه رسیده ام که طراحی سایت با وردپرس، بهترین روش راه اندازی کسب و کار اینترنت و کسب درآمد از اینترنت است.

پس لطفا راه رفته دیگران را شما دوباره طی نکنید
سایت که شما خودتان می توانید به مدت ۴-۵ روز ایجاد کنید، همان سایت را اگر با همان امکانات به یک شرکت طراحی سایت سفارش دهید، بین ۳ تا ۱۵ میلیون تومان از شما پول می گیرد. این در حالی است که باید بیش از ۱ ماه، مدام با آن ها تماس بگیرید و در مورد تمام امکاناتی که می خواهید، برای آن ها توضیح دهید. در آخر نیز معلوم نیست که به هدفتان برسید. بعلاوه شما در مسیر کسب درآمد از اینترنت، نیاز دارید بارها در وبسایتتان تغییر ایجاد کنید. انجام کوچکترین تغییری در وبسایت، توسط شرکت های طراحی سایت یا فری لنسرها شامل هزینه های فراوانی می شود.

البته شرکت های طراحی سایت هیچ تقصیری ندارند. هر درخواست شما نیازمند برنامه نویسی است. آن ها پول خدماتشان را دریافت می کنند. اما شما هم تقصیری ندارید. مهمترین ویژگی کسب درآمد از اینترنت و کسب و کار اینترنتی، هزینه های پایین راه اندازی آن است.

با طراحی سایت با وردپرس براحتی می توانید خودتان، حرفه ای ترین وبسایت ها با تمامی امکانات راه اندازی کنید. وردپرس تمامی امکانات مورد نیاز برای کسب درآمد از اینترنت را در اختیار شما قرار می دهد.

 

مرحله ۴ کسب درآمد از اینترنت: افزایش ترافیک سایت

واضح است که در کسب و کار آفلاین، برای اینکه کسب درآمد عالی داشته باشید باید در بازار مخصوص رشته کاریتان، فروشگاهی داشته باشید.

چرا؟

چون همه می دانند برای تهیه کالای موردنظرشان باید به بازار آن مراجعه کنند. در نتیجه تعداد مراجعه کنندگان به فروشگاه شما زیاد می شود.

اما هر دو ما می دانیم که خرید مغازه ای کوچک در بازارهای پر رفت و آمد، قیمت های سرسام آور میلیاردی دارند بطوری که بیشتر صاحبان این مغازه ها یا از قدیم آنجا را خریداری کرده اند یا مستاجر هستند.

همین حالت را برای کسب درآمد از اینترنت و کسب و کار اینترنتی در نظر بگیرید. شما یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کرده اید. طبیعی است تا زمانی که فروشگاه اینترنتی شما دیده نشود، حتی با داشتن بهترین کالاها و با کیفیت ترین آموزش ها، کسب درآمد از اینترنت نخواهید داشت.

این در حالی است که اگر بتوانید با روش های مختلف رایگان و غیر رایگان، ترافیک هدفمند به سمت وبسایتتان جذب کنید، کسب درآمد از اینترنت فوق العاده ای خواهید داشت.

 

از دو روش می توان ترافیک سایت را افزایش داد:

تبلیغات اینترنتی

سئو

 
 

تبلیغات اینترنتی به ۴ روش قابل انجام است:

تبلیغات بنری: این روش گران ترین نوع تبلیغات است. از طرف دیگر هدفمندی این نوع تبلیغ بسیار کم است. فکر می کنید چند درصد از میلیون ها نفری که بنر تبلیغاتی شما را در سایت ورزش۳،میهن بلاگ، زومیت و سایت های دیگر می بینند به کار شما علاقه مندند؟ شاید کمتر از ۱ درصد. البته با گرفتن بنر تبلیغاتی در سایت های مرتبط با کسب و کارتان می توانید هدفمندی آن را برایکسب درآمد از اینترنت افزایش دهید.

تبلیغات بنری بیشتر مناسب برند سازی است. نام تجاری شما را میلیون ها نفر می بینند. از طرف دیگر ترافیک بسیار زیادی برای سایت شما فراهم می کند.

تبلیغات کلیکی: در این روش، به ازای هر بار کلیک روی تبلیغتان از حساب شما کسر می گردد. هزینه تبلیغات کلیکی نسبت به تبلیغات بنری یا دیداری بسیار کمتر است. همچنین توصیه من این است که اگر می خواهید برای کسب درآمد از اینترنت تبلیغات کلیکی انجام دهید، متن تبلیغاتی را خیلی جذاب طراحی نکنید. این کار باعث می شود ترافیک هدفمندتری به سایتتان جذب شود.

همچنین شما می توانید در گوگل نیز تبلیغات کلیکی سفارش دهید. برای این کار از طریق google adwords باید اقدام کنید. اگر هم نمی خواهید خودتان انجام دهید، می توانید از شرکت های نماینده گوگل مانند برتینا یا نوین مارکتینگ کمک بگیرید.

ریپورتاژ خبری: اگر می خواهید علاوه بر جذب ترافیک، برندسازی نیز انجام دهید این روش را فراموش نکنید. افرادی که از طریق ریپورتاژ خبری به سایت شما می آیند از قبل ذهنیت مثبتی نسبت به شما دارند. چراکه در ریپورتاژ خبری از شما منتشر شده و در آن از خدمات خوب و حسن انجام کار شما صحبت شده.

برای ارائه ریپورتاژ هم می توانید خودتان و هم سایت مورد نظر خبر بنویسید. سایت هایی مانند زومیت، اخبار رسمی و بطور کلی سایت های خبری این نوع خدمات تبلیغاتی را ارائه می دهند.

خرید لینک: خرید لینک نیز می تواند زیر مجموعه تبلیغات کلیکی یا ریپورتاژ خبری باشد. زیرا در هر دو آن ها لینک خریداری می شود. اما می تواند بصورت مستقل نیز باشد. مثلا در سایت های تبلیغاتی مثل سایت darjeagahi می توانید لینک بخرید. لینکی از این سایت می گیرید یک لینک با کیفیت محسوب می شود. چون اعتبار دامنه و وبسایت بالاست. در نتیجه روی سئو سایت شما تاثیر چشمگیری دارد.

 

در ادامه ایده‌هایی برای کسب درآمد از اینترنت خدمتتان اعلام می‌کنم.

 

کسب درآمد از اینترنت,کسب درآمد اینترنتی,

 

میانگین کسب درآمد اینترنتی یک فروشگاه اینترنتی

یکی از سوالات متداول دانشجویان مدرسه بازاریابی اینترنتی این است که درآمد یک فروشگاه اینترنتی در ایران چقدر است.

همچنین درآمد خود من را سوال می‌کنند و نمی‌دانم چرا ولی برایشان جذابیت زیادی دارد.

در انتهای این سرفصل در مورد میزان و زمان رسیدن به درآمد فروشگاه‌های اینترنتی در ایران صحبت خواهم کرد. اما قبل از آن به این مورد توجه کنید:

باید بگویم میزان کسب درآمد اینترنتی یک فروشگاه اینترنتی و اینکه چقدر طول میکشد به این درآمد برسد کاملا بستگی به عوامل مختلفی دارد.

– ایده کسب و کار

– میزان وقت، انرژی و پولی که برای آن در نظر می‌گیرید

– اندازه بازار

– میزان رقابت در حوزه کاری

اینکه چه ایده کسب و کاری داشته باشید در میزان درآمد و اینکه چقدر طول می‌کشد به آن درآمد برسید بسیار موثر است.

یک جا هست من در حوزه لوازم آزمایشگاهی قصد فعالیت دارم، یک جا هست در حوزه فروش لوازم زیبایی بانوان. جنس کار، نحوه فعالیت و کانال‌های کسب درآمد اینترنتی هر کدام از این حوزه‌های کاری کاملا با هم متفاوت است.

از طرف دیگر اینکه من برای کارم چقدر زمان، پول، نیروی کار در نظر بگیرم، در میزان کسب درآمد من و اینکه چقدر طول می‌کشد به درآمد برسم بسیار موثر است.

همچنین من هرچقدر برای کارم انرژی و پول صرف کنم، ممکن است حوزه کاری من طوری باشد که هرچقدر فعالیت کنم بیشتر از یک حد نمی‌توانم بفروشم. اینجاست که بحث اندازه بازار مطرح می‌شود.

بنابراین در مورد کسب درآمد اینترنتی فروشگاه‌های اینترنتی تمام این سوالات باید پاسخ داده شود.

اما بطور کلی اگر بخواهم به این سوال که میانگین کسب درآمد یک فروشگاه اینترنتی چقدر است پاسخ دهم باید بگویم:

اگر فروشگاه اینترنتی فروش محصولات فیزیکی راه‌اندازی کنید، اگر خوب فعالیت کنید، بعد از ۳ ماه درآمدتان به حد دلخواهتان خواهد رسید.

همچنین اگر فروشگاه اینترنتی فروش محصولات دیجیتال (آموزش آنلاین) انجام دهید، ۱ سال زمان نیاز دارد تا بتوانید به درآمد دلخواهتان برسید.

 

ایده‌های کسب درآمد از اینترنت

 

۱. کسب درآمد اینترنتی از فروش بلبرینگ صنعتی

 
 

 

 

۲. کسب درآمد اینترنتی از خدمات تشریفات

 
 


 

 

 

هر سوالی که در مورد کسب درآمد از اینترنت دارید در بخش نظرات مطرح کنید تا به آن پاسخ داده شود.

  انتشار : ۷ خرداد ۱۳۹۷               تعداد بازدید : 439

برچسب های مهم

دیدگاه های کاربران (0)

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته پنجم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟ همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟ همیشه دوست داشتی ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته اول اردیبهشت ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته دوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه زیبا

دانلود فایل نقشه ی تابلو فرش دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا دانلود فایل های کامل نقشه ی طرح تابلو فرش های دستباف طرح طبیعت کلبه ی زیبا   تنها سایت ارائه دهنده فایل نقشه ی طرح های تابلو فرش (قیمت نقشه ها حداقل از 50 هزار تومان تا چندین میلیون تومان در بازار با توجه به ... ...

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت  راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه و باند سال1403

برنامه اکسل متره و برآورد،تهیه صورت وضعیت راه،راه آهن و باند فرودگاه سال1403: -تهیه اتوماتیک و خودکار متره و برآورد،صورت وضعیت در کمترین زمان فقط با وارد کردن شماره آیتم -تهیه ریز متره -تهیه خلاصه متره -تهیه خلاصه فصول -تهیه برگه های مالی و مالی کل -اعمال اتوماتیک ... ...

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته  سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما هفته سوم فروردین ماه 1403

دانلود فایل‌های بسته آماده‌چاپ و نصب تابلو اعلانات مسجدنما   همیشه دنبال این بودی یه جایی باشه تا راحت بتونی محتوای مطمئن با طراحی خوب را پیدا کنی؟   همیشه دنبال این بودی یکی کارهای محتوایی را ناظر به مسائل روز انجام بده و دغدغه تأمین محتوا را نداشته باشی؟   همیشه ... ...

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

دانلود رایگان کتاب صوتی از سکس تا فراآگاهی

سکس آنان كه با سكس مخالف هستند زودتر به انزال می‌رسند، زیرا ذهن منقبض آنان عجله دارد تا از شر آن خلاص شود. پژوهش‌های معاصر چیزهای بسیار تعجب‌آوری را می‌گویند، حقایق شگفت‌آور. برای نخستین بار، مسترز و جانسون Masters and Johnson در مورد آمیزش عمیق جنسی مطالعه علمی ‌انجام ... ...

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

دانلود کتاب صوتی روانشناسی تصویر ذهنی ماکسول مالتز

کتاب صوتی بسیار مفید    #روانشناسی_تصویر_ذهنی    اثر: #ماکسول_مالتز   ترجمه: مهدی قراچه داغی    کیفیت اجرا: خیلی خوب  ... ...

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt

دانلود پاورپوینت در مورد [سلول های بنیادی] - شامل 4 فایل مختلف - قابل ویرایش و ارائه - ppt شامل 4 فایل پاورپوینت سلول های بنیادین به زبان ساده: 1. 33 اسلاید: تاریخچه سلول های بنیادی / تعریف سلول های بنیادی / ویژگی های سلول های بنیادی / گونه های سلول بنیادی / انواع سلول ... ...

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای دهم

عنوان پاورپوینت: پاورپوینت بازی زندگی است درس 17 تفکر و سواد رسانه ای پایه دهم   فرمت: پاورپوینت pptتعداد اسلاید: 26   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسی   فونت ... ...

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی هفتم

    عنوان: دانلود پاورپوینت بز یا سگ تفکر و سبک زندگی پایه هفتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایشتعداد اسلاید: 21   پوشش کامل درس همراه با پاسخ فعالیت ها   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درس     فونت های ... ...

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

دانلود جزوه امور مالی و حقوق ثبتی در دفاتر اسناد رسمی

جزوه امور مالی و حقوق عمومی و دولتی با دیدگاه کاربردی در دفاتر اسناد رسمی آماده برای دانلود مشخصات استاد: سید علیرضا طباطبایی بافقی سردفتر اسناد رسمی 3 یزد و عضو جامعه سردفتران استان یزد تعداد صفحات: 143 فرمت: پی دی اف PDF حجم: 3 مگابایت کیفیت: عالی نوع جزوه (تایپی ... ...

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf

دانلود حل المسائل [طراحی و تحلیل آزمایش]: ویرایش هشتم - داگلاس مونتگومری ( 8 ) - زبان انگلیسی - pdf Solutions Manual for Design and Analysis of Experiments – 8th حل تمرین های کتاب طراحی و تحلیل آزمایش ویرایش 8 فصل های 2 تا 15 814 صفحه pdf ... ...

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

دانلود پاورپوینت چیستی انسان 2 درس 10 فلسفه یازدهم انسانی

  عنوان پاورپوینت درسی: دانلود پاورپوینت چیستی انسان (2) درس 10 فلسفه پایه یازدهم انسانی   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 18     پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین تغییرات مطالب و رئوس کتاب درسیبکارگریی افکت ها، تصاویر و اشکال متحرک بسیار ... ...

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080

مشخصات فايل نام فايل:دانلود 3 بک دراپ کودک تم فوتبال-کد 8082-8080 نوع فايل:بک دراپ،backdrop پسوند فايل اصلي:JPEG پسوند فايل فشرده:ZIP ابعاد:3712*5249 PIX کيفيت: 300 DPI ويژگي هاي فايل فایل اصلی(Original file) کاربري آسان جايگزين مناسب براي دکورهاي گران ... ...

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی دوازدهم

عنوان پاورپوینت درسی : دانلود پاورپوینت ادبیات بومی 2 درس آزاد فارسی پایه دوازدهم   فرمت: پاورپوینت ppt تعداد اسلاید: 27   شامل: متن درس و شعر، معنای روان متن درس و شعر، معنای واژگان مهم، آرایه ها، کارگاه متن پژوهی همراه با جواب، قلمرو زبانی، قلمرو ... ...

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

پاورپوینت درس 2 علوم تجربی پایه چهارم دبستان (ابتدایی): مخلوط ‌ها در زندگی

نوع فایل: power point فرمت فایل: pptx قابل ویرایش تعداد اسلایدها:‌ 43 اسلاید   تصویری از پاورپوینت: این پاورپوینت آموزشی، جذاب، قابل ویرایش، کاملا منطبق با کتب درسی و با تعداد اسلاید ذکر شده تهیه و تنظیم شده است. با بکارگیری نمودار ها ، تصاویر جالب و جذاب و دسته ... ...

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه اسکیس معماری از بناهای ایرانی

مجموعه "اسکیس معماری از بناهای ایرانی"    این مجموعه شامل 225 تصویر اسکیس و کروکی معماری از بناهای مختلف ایرانی می باشد.   ... ...

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

پاورپوینت درس دهم قرآن هشتم سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه

  عنوان پاورپوینت: پاورپوینت سوره یس، سوره صافات و تفسیر نمونه درس 10 قرآن پایه هشتمفرمت: پاورپوینت قابل ویرایش   تعداد اسلاید: 26       پوشش کامل درس (جلسه اول و دوم) به همراه صوت آیات   پاورپوینت قابل ویرایش با محیط حرفه ای   منطبق با آخرین ... ...

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

دانلود جزوه الاستیسیته اصغری شریف

جزوه معتبر درس الاستیسیته آماده برای دانلود مشخصات دانشگاه: صنعتی شریف استاد: دکتر محسن اصغری تعداد صفحات: 90 فرمت: پی دی اف PDF کیفیت: خوب حجم: 20.6 مگابایت نوع جزوه (تایپی یا دست نویس): دست نویس ... ...

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین

دانلود پاورپوینت فصل هفتم ریاضی پنجم آمار و احتمال همراه با پاسخ فعالیت ها و تمارین این محصول قابل ویرایش با فرمت pptx در 44 اسلاید آماده و قابل ارایه می باشد. در صورت شخصی سازی میتونین به واتس آپ شماره ای که زیر درج شده پیام بدین واستون اوکی میکنیم مزایای استفاده از ... ...

دانلود جزوه آزمایشگاه صنعتی

جزوه  آزمایشگاه صنعتی    ...

دانلود جزوه رآکتورهای شیمیایی

دانلود جزوه رآکتورهای شیمیایی

جزوه راکتورهای شیمیایی▪️سرفصل‌ها: واکنشهای شیمیایی، راکتورهای شیمیایی و نرم افزارهایی برای محاسبه شرایط راکتور▪️تعداد صفحات: ۱۱۱ صفحه ... ...

دانلود جزوه شیمی صنعتی ۱

جزوه  شیمی صنعتی ۱   ...

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

پاسخنامه فصل یک راهنمای شیمی دوازدهم

این فایل شامل پاسخ برخی تستهای فصل یک راهنمای معلم کتاب شیمی دوازدهم میباشد . شماره تست هایی که پاسخ داده شده است 12-13-14-15-17-18-19-22-27-28-31-32-40-33-36-37-41 کتاب راهنمای معلم شیمی دوازدهم یکی از منابع آزمون دبیری شیمی آموزش و پرورش است این فایل به صورت دست نویس ... ...

کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت ppt

عنوان فایل :کتاب گیاه شناسی یک با فرمت پاورپوینت نوع فایل: پاورپوینت تعدادصفحات : 250 ص   برای دانلود روی لینک زیر کلیک نمایید دانلود کتاب گیاه شناسی ۱ با فرمت پاورپوینت ppt شرح مختصر: امروزه سلول به عنوان واحد ساختمانی همه موجودات زنده معرفی می‌شود و درباره هر یك از ...

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf

حرکت تاریخی کرد به خراسان.pdf ... ...

اگر به یک وب سایت یا فروشگاه رایگان با فضای نامحدود و امکانات فراوان نیاز دارید بی درنگ دکمه زیر را کلیک نمایید.

ایجاد وب سایت یا
فروشگاه حرفه ای رایگان

کسب درامد از اینترنت و نرم افزارهای کاربردی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما